6 feb 2014

Soft and black

Geloof het of niet, deze foto's zijn nog voor Kerst gemaakt. Ik wilde er toen al een artikel over schrijven, maar dit is er op de één of andere manier niet van gekomen. Dat ik vandaag (bijna) precies dezelfde outfit draag, maakt de kleine cheat hopelijk weer een beetje goed. 

Translation: These photos were taken a long time ago before Christmas. I wanted to write an article about it back then, but unfortunately I didn't have time for that. Today I'm wearing the (almost) exact same outfit, so I thought: why not write the article now? 


H&M sweater, blazer, rings
Tripper jeans
Mango shoes
New Yorker bag
Asos watch
Accessorize bracelet

15 opmerkingen:

  1. Leuk gecombineerde outfit! Staat je goed :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit! Ik moet ook nog steeds zo'n heerlijk fluffy vest aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw leuke outfit en het vest heb ik ook, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat heb je een leuke lach haha! Hele mooie outfit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit mooi gecombineerd! XO

    p.s. op Valentijnsdag mag ik twee mensen gelukkig maken met een infinity ketting. klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke outfit! Vooral je vest en tas vind ik echt heel tof. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beetje random: maar ik vind je haar(kleur) erg mooi! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous outfit!
    You've got a new follower on Bloglovin!

    Have a wonderful day.

    xoxo
    Kelly

    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige outfit, mooi :)!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit! Dat vest lijkt me echt lekker zacht, haha!

    BeantwoordenVerwijderen